Går tiden långsamt eller snabbt?

Åh, det luktar LÅNGHELG! Underbart. Det blir en sväng till Finspång och sedan SPA med
bästa tjejgänget. Det ska bli fantastiskt skönt - även om det inte blir någon massage denna gång.

Nackdelen när magen börjar bli lite för stor. Förövrigt blev det v. 24 idag, galet.
Tiden går både på tok för snabbt, men ändå hemskt långsamt. Jag vill ha september nu,
fast jag hoppas sommaren blir lång, fin och varm (som det känns just nu iallafall, haha.)

Och det är nog tur att det är dryga 4 månader kvar, för det är en del som ska inhandlas
innan litens ankomst ♥ Eller en del - en hel del snarare.

Min fina karl fick en present av mig för några veckor sedan,
och man blir helt varm i hjärtat när man ser honom läsa i den.

image description



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0