För att det är ny vecka

Jajamensan! På onsdagar går vi in i en ny vecka och det känns som onsdag för jämnan. Denna vecka går
vi in i v. 29, vilket är helt galet. Vart tar veckorna vägen? 11 veckor kvar innan BF. Fortsätter tiden såhär, så
är vi där innan jag hinner räkna till elva. Pirrigt! ♥

Efter att ha haft en i stort sätt smärtfri graviditet såhär långt har det börjar komma lite smådippar, i form av
extrem trötthet (men inget en ökning av järntabletter och blodpudding kan råda bot på!) och en sliten kropp.
När jag är på arbetet känner jag ingenting, utan är i full gång och sedan kraschlandar i soffan varje kväll.


Och magen växer som till synes så det knakar! Men med tanke på hur min kära mor såg ut när hon väntade
mig, så vet jag att det kunde vara mycket värre - haha! Smidigheten börjar väl mer eller mindre kunna
jämföras med ett kylskåp.

Nu börjar även besöken hos BM att bli tätare, vilket är skönt. Har ju knappt varit där över huvudtaget än så
länge, känns det som. Imorgon blir det ett besök för lite nya provet och se så blodpuddingen har gjort sitt ;-)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0