Besiktning i v. 32 godkänd!

Magen från idag, v. 32
 
Idag har jag och bebis varit på besiktning hos barnmorskan - vilket kändes sådär med tanke på att det är fredag den 13:e! Dock ingen skada skedd, vi blev helt klart godkända! Bebis var till och med fixerad och idag är det 60 dagar kvar till BF. Galet, snart är h*n här ♥
 
2 veckor kvar att arbeta - innan det blir 2 veckors semester för att sedan arbeta ytterligare 3 veckor! Detta börjar kännas något tungt samtidigt som jag trivs så bra på jobbet så jag borde klara av det. Skam den som ger sig! 
 
Och helgen till ära ska tillbringas i sommarstugan där det blir lite släktträff! 
Det ska bli riktigt trevligt och jag hoppas att vädret är på vår sida. 


Postat av: Sanna

Älskar klänningen. Vart är den ifrån? :)

Svar: Nu har du ju redan fått svar IRL - men ändå: Den är köpt på en liten butik längst någon gatan här i Linköping! :) Minns inte namnet och detta var förra våren!
jannike johansson

2012-07-14 @ 10:17:16
URL: http://Stenback.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0