För att jag fick finbesök

 
Igår hade jag finbesök här i Linköping. Johanna och Peps kom in och myste med oss! Efter några timmars prat och olyckor som kunde ha blivit förödande på min vita inredning (hihi. hur ska detta gå?) tog vi en promenad neråt stan. I vanlig ordning stannade vi i domkyrkan, tände ett ljus och sände en tanke till de högre makterna innan vi gick vidare för lite mat och en efterlängtad chailatte på EH. Mumma! 
 
 
Idag har vi haft svärföräldrarna på besök, det blev en tur på stan och åt god mat på storan och såklart efterrätt på Bosses. Däremot är min ork som bortblåst och jag är inne i en riktig sovarperiod just nu. Känns lagom roligt på semestern, men det är kanske bäst att lyssna på kroppen. 
 
Igår blev det en efterlängtad OCH VÄLBEHÖVLIG spabehandling, med bodyscrub och massage samt insord med massa härliga oljor som ska hålla bristningarna borta! Vi får väl se om de gör något verkan! Gudomligt var det iallafall, men det blir snäppet skönare om man kan ligga på mage... 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0