Dagsutflykt till bergs slussar

Idag blev det en mysig dag ute i Bergs slussar! Vädret var något misstänkt, men väl där ute så sprack det upp och blev en riktigt fin sommardag. Många båtar som slussade och barn som badade. Jag har inte ens badat i år, vilket är katastrof - men jag kände åtminstone på vattnet och det var inte alls speciellt kallt. Precis vid vattenkanten, i alla fall.  
 
Imorgon är det sista dagen på första semesterveckan och veckan har ägnats åt väldigt mycket vila, tyvärr. Jag trodde kroppen skulle vara lite piggare, men det är bara att inse att så inte är fallet. Tråkigt dock, eftersom jag vill hitta på så mycket som möjligt nu under semestern. Det får bli korta dagsutflykter istället, vilket i och för sig är hur mysigt som helst. Speciellt nu när jag inte behöver köra så mycket längre. Underbart! 



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0