Första äventyret på ingång

..Och så var vi trots det som hänt inne i den fullspäckade månaden Maj. Valborg firades i goda
vänners sällskap ute i Prästköp & årets första grillning såklart. Det var mycket trevligt! Och det var länge
sedan jag var vaken så sent (vilket inte ens var så sent, ha!) Pensionärsvarning, men förbannat skönt!

Månadens första roadtrip bär av redan nu på fredag, då jag direkt efter jobbet sätter mig på tåget ner
mot saknade Växjö och ännu mer saknade Fia och Maddis! Det ska bli så himla fantastiskt skönt.

Kommer hem söndagkväll och packar om väskan för på måndag-torsdag bär det av på månadens andra
roadtrip, nämligen basutbildning i Falun. Hotell i all ära, men jag längtar redan hem till min säng.
Och min karl. Och mina katter! (Ja, jag är nog något hemmakär..)

jag, fia & maddis



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0