Ett sista farväl

Idag har det varit en fantastiskt vacker dag - men också en väldigt känslomässig bergochdalbana.
Vi ett sista avsked av farfar som lämnade oss alldeles för tidigt. Det var en fin cermoni och min första
begravning någonsin. Omtumlande, vackert och hemskt på en och samma gång.

Vila i frid nu ♥

systerliten, pappa & jag (med mitt fina bebishull..)

Och nu ikväll var vi på vårt första "riktiga" besök hos barnmorskan (förutom inskrivning & provtagning)
vilket verkligen kändes på tiden! Vi fick lyssna på pyrets hjärtljud och h*n levde verkligen loppan
och sparkade så fort barnmorskan nuddade magen med dopplern. Inte populärt! Allt såg dock bra ut,
och vi bokade in tider ända till beräknat datum. Hur galet känns inte det? Men också fantastiskt ♥

Och igår, på systerlitens 18årsdag fick jag dessutom ett nytt kusinbarn!
Äntligen, efter lång väntetid valde efterlängtade Olle (fast i tjejformat!) att anlända.
STORT GRATTIS!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0