Ut ur dimman

Äntligen! Efter att ha tillbringat gårdagen i dimma,
så ser jag återigen någolunda OK! :) Besökte som sagt ögonläkaren
igår, där jag fick bedövningsdroppar för att kunna slappna av i ögonen.
Därefter kunde jag inte ens läsa ett SMS under resten av dagen.

Galet! Men skönt att få det gjort. Och på fredag påbörjas första steget mot
en seende vardag utan spänningshuvudvärk! Det blir ett dyrt kalas, men förhoppningsvis
är det väl värt det. För huvudvärk är ingen höjdare, alltså.

image description

Sista veckan på jobbet, endast 3 arbetspass kvar och ikväll är det sista kvällspasset!
Det känns konstigt. Men roligt och spännande. Nästa vecka börjar jag på arbetsförmedlingen
och första dagen blir det kickoff med övernattning. Lika bra att kastas in i det direkt :)

Men först är det denna vecka och en grym helg som väntar!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0