Sista helgtjänstgöringen - done!

Wow. Nu är min sista helg gjord och det känns konstigt.
Har alltid, under alla mina arbeten arbetat både kvällar och helger..
Men om en vecka så är det kontorstider som gäller. Hur ska detta gå?

Helgen har iallafall varit väldigt lugn och skön och flertalet timmar har tillbringats
med näsan i solskenet. Och två(!) glassar på Bosses, vilket inte är OK! Skärpning på sötsakerna!

image description
Tygskor på grusfri asfalt.
Det är grejer.

Imorgon kommer min kära mor in på besök! Dels för att jag ska få tillbaka min
kära lilla Polo som varit hos bildoktorn (igen!) och bli av med pappas lyxiga bil som jag
mer eller mindre vant mig vid nu. Besiktning av Mr. Polo på fredag, vilket bestämmer hans öde.

Förövrigt gör solskenet underverk på hela mig!
Humöret och livslusten bara strålar.
Härliga känsla!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0