Födelsedagsfirande

Och sedan sist?

Min fina sambo fyllde ju ärorika 27 år förra veckan och hela helgen blev lite av ett småfirande. På själva
födelsedagen blev det god mat, bakelse & massa mys. Lördagen bjöd på långfrukost med nybakat, följt av restaurang och biobesök och avslutningsvis fick vi besök av familjerna på söndagen för tårtkalas! ♥

Han är fin han, min karl. Och idag klarade han även sista tentan i historian så nu återstår bara sista finslipet
på examensarbetet innan han efter 5 långa (och fattiga år..) blir färdig gymnasielärare! Åh, så underbart.

'

Onsdag och vi går återigen in i en ny vecka - 28! Galet. Det är ynka 12 veckor kvar till BF. Och ungefär
10 veckor kvar på arbetet innan det blir ett års "ledighet". Känns mycket märkligt. Inköpen inför vår nya
familjekonstalation pågår och det är häftigt. Man vill typ ha.. ALLT!

Och på tal om 10 veckor kvar på arbetet! Hua. Det känns redan lite sorgligt. Jag trivs så sjukt bra på arbetet!
Kanske är det fortfarande smekmånad? Kanske är det fullträff. Tiden får helt enkelt utvisa - men det är inte på
alla arbeten jag stannar kvar 2,5 h FRIVILLIGT efter arbetstid.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0