Falun, sista delen

Idag unnade jag mig en lång och härlig sovmorgon,
vilket var otroligt länge sedan. Resande hit och dit och långa dagar.

Nu däremot är det juni och vi tar ännu ett steg närmare sommaren!
JUNI liksom! Det är ju faktiskt den första riktiga sommarmånaden, underbart. Solen skiner förvisso
idag, men blåsten är inte riktigt på min sida. Dock väntar jag finbesök av Johanna, så vad gör väl det.

I veckan blev det ännu en resa till Falun, för att slutföra den sista basutbildningen! Hotellfrukosten
var det bästa med hela resan, även om staden i sig är väldigt mysig. Och dialekten såklart. Dalmål ♥


Och på måndag ska jag skriva examination för att se om jag är en godkänd handläggare! :) Vilket
förhoppningsvis ska gå bra, har inte riktigt tid med något annat resultat. Förövrigt har jag nu arbetat
där i två månader och jag trivs så himla bra! 3 månader kvar innan jag ska gå hem. Konstig känsla!

Och pyret frodas, mår bra och lever rövare! Vi har nu passerat in i v. 26 och jag förstår inte vart tiden tar
vägen! Jag hoppas sommarenmånaderna går något mer sakta, för annars är det September innan jag
hinner räkna till 10. Vilket kanske inte hade gjort så himla mycket, vid närmare eftertanke.. ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0