Jag ser fram emot maj

Efter påskens bakslag är det äntligen vår i luften igen!
Har precis tagit en härlig och uppfriskande kvällspromenad med Anna,
och balkongdörren står fortfarande på vid gavel.. UNDERBART!

Något annat som är helt fantastiskt underbart är att tågbiljetterna ner till Växjö
är bokade och klara! :) Som jag har längtat. Då är det drygt 1,5 år sedan jag flyttade
där ifrån och har inte varit nere en enda gång sedan dess. Verkligen på tiden!

Svärmor var snäll och fyllde upp vårt blåbärsförråd nu när vi var hemma,
vilket gav mersmak.. Så jag var tvungen och köpa årets första jordgubbar också. Mumma!


image description

I övrigt så har jag fått reda på att jag ska tillbringa 6 nätter (två olika tillfällen) i Falun under majmånad,
ska nämligen på utbildning. Det kan bli spännande! :) Jag, själv på ett tåg i 6 timmar, hitta rätt hotell och
lokal för utbildningen. Jösses! Har ju dock en förkärlek till dalarna, så det kan inte blir annat än bra!

Och så ska jag ju hinna med en spahelg med tjejerna i maj också.
Verkligen som det kommer bli en riktigt bra månad det där!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0