Fint som snus

Det var den helgen det! Hur kan helgerna gå så snabbt?
Det läskigaste är väl att veckorna håller samma tempo, så snart är det en ny helg.

Hur som helst så tog jag röda pärlan till Finspång. Förmodligen min sista åktur någonsin i den bilen,
det känns lite sorligt. Men somsagt, vi har växt ifrån varandra och det är dags att gå skilda vägar..
Nu åker jag finbil alá pappa tills situationen är löst och färdig. Fint som snus.

Och helgen, den var bra! Lördagen tillbringades till större delen med Johanna, gjorde ett nostalgibesök
hos hennes far, promenerade och självfallet - bakade maränger, vilket verkar vara hennes nya specialitet :)

image description

Därefter hann jag dessutom träffa min kära far, hänga med systerliten i våra onepieces, promenera med de fyrbenta vännerna, umgås med mormin och ha det allmänt bra! Dock är det alltid borta bra men hemma bäst
och det var otroligt skönt att komma hem till mina fina ♥

Dags att ladda om inför kommande vecka - med dexter och en lång dusch!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0