Efter tre dagar på nya arbetet..

Okej. Nu har jag överlevt två planeringsdagar och en dag på
kontoret och... JAG ÄLSKAR MITT NYA ARBETE!!!!
Det är så grymt roligt och intressant! Och lyxigt! Eget skrivbord,
egen laptop, egna visitkort, egen mobiltelefon.. Galet! Man känner sig viktig! :)

Det kommer dock ta ett tag innan man kommer in i arbetet, typ en månads
introduktion och däremellan utbildningar både på hemma- och bortaplan! Fint!
Första veckan blev dock en kortvecka, imorgon går vi bara halvdag eftersom det
är röd dag på fredag. Detta kan jag verkligen vänja mig vid!


Och till helgen vankas det påsk! Här är det dock inget påskfirande överhuvudtaget,
inte ens lite påskris i lägenheten. Tröttnade på att hitta påskägg i dryga halvåret efter
förra påsken.. Tack katterna! Däremot så blir det en sväng hem till Malmköping.

Och ikväll: Grey's!
Här förövrigt (äääntligen) börjat se Vampires s.03! Yeey.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0