Ännu en rubrik i mängden..

Lördagskvällen fortsatte i samma lugna tempo, bäddade ner oss i soffan och såg på Avatar - som är lika fantastisk varje gång! Och som en klocka, vaknar jag efter 8 timmars sömn och är pigg & utvilad. Så tråkigt när man väl kan sova ut. Jag har verkligen utvecklat en mat- och sovklocka..

Idag har vi svärföräldrarna på besök, vi har besökt gamla Linköping & chokladboden! Nu ska jag göra mitt årliga antagande som fotbollsfru ala amatör. Jag har lovat att åtminstone se en match per säsong, så det är väl lika bra att få det överstökat ;)

Imorse fick vi dessutom se pyrets sparkar även utanpå magen, vilket var en grym upplevelse!



Postat av: linnéa - fotoblogg

Hej! Sjukt fin blogg du har tjejen! :D

Var gärna med i Månadens bild på min blogg!

http://linnealinneaa.blogg.se/2012/april/manadens-bild-maj.html#comment

2012-04-30 @ 15:12:57
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0