..och det blåser igenom hallen

Ännu en god morgon, gårdagen blev det inte så mycket med.
Någon form av migrän gjorde mig mer eller mindre soffliggandes.
Känner fortfarande spår av huvudvärken, men är i alla fall mycket piggare.

Och nu när det är höst och kylan börjar tränga på, så bor jag i stort sätt i
min älskade onepice. Speciellt nu när man har varit lite hängig. Den är FANTASTISK!
Snygghetsfaktorn kunde kanske vara lite högre, men vad gör väl det?


Det skönaste plagget någonsin, helt klart

I övrigt är jag rätt så ledig. Mitt nya jobb går jag inte på förrän i mitten av månaden,
det vill säga förhoppningsvis nångång nästa vecka. Inget datum är spikat.
Lite lagom rastlös. Även om jag har hur mycket plugg som helst.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0