Oktober och jag vänder blad..

Oktobermånad är här och hösten
vaknar till liv utanför, det är så vackert.
.
När man kan börja byta ut alla lampor mot levande ljus, krypa upp under en filt och värma sig med varm choklad. Det är mysfaktor. Åh, jag ser fram emot den här hösten!
.
.
Sedan min senaste uppdatering så har det hunnit med en del. Jag tackade efter mycket om och men nej till förlängning på mitt vikariat som jag har varit på sedan jag flyttade hit ungefär. Jag blev arbetslös den 31 augusti, vilket var tungt - även om det var självvalt. Efter 26 dagar fick jag ett erbjudande om ett långtidsvikariat till augusti 2012, vilket ska bli hur roligt och spännande som helst!
.
Sedan åkte vi på semester. Svärmor fyllde 60, vilket såklart måste firas med pompa och ståt! Samos, Grekland blev resemålet och en vecka i paradiset var mer än behövligt. Bilder kommer såklart snart. Det har också varit massa mys med vänner, bland annat på ladies night (Brolle ♥) i fredags. Då jag och min finaste dessutom firade ett år som förlovade. Tiden går fort.
.
..Och eftersom blogglusten har varit väldigt sporadisk och nästintill obefintlig under en längre tid, så testar vi med en ny bloggdesign och ser om det blir roligare att blogga då. Och om blogg.se-appen kan börja fungera så ska vi nog få ordning på den här bloggen!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0