Med bussen från stan..

Godkväll,

Har nyligen kommit hem efter en shoppingtur med Linda ute vid Tornby! (Eller shopping för Linda - och fönstershopping för mig) På IKEA blev det kändisspaning av självaste Magnus Samuelsson, som faktiskt var smalare än vad jag hade föreställt mig. Ha, alltid något.

Sedan blev jag bjuden på lunch för att fira mitt nya jobb,
vilket uppskattas hur mycket som helst ♥


Gymmet tidigare idag gick riktigt bra och en mil senare var jag helt slutkörd. Konditionen är ju inte vad den en gång har varit (åtminstone vad jag vill minnas..) Det kan det förhoppningsvis bli ändring på, om bara motivationen kan hålla i sig mer än en vecka i taget.

Och ikväll börjar Desperate housewives! Yeey.
Imorgon Grey's. Efterlängtade höst!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0