Långa dagar blev till nätter, sen till år..

Jag idag, i min mysiga pippi-tröja

Dagen har varierat i frossa och värmeböjlor.. Misstänkt diagnos: feber? Vad är detta? Hur som helst har jag varken tid eller lust att tycka synd om mig själv längre, så nu ska jag ner till stan och ta en fika med Gustaf.

Min fina sambo är för stunden iväg till Katrineholm för att hälsa på sin VFU-handledare. Phust, känns så skönt att det har löst sig med hans studier efter att jag drog med honom till Linköping. Och till sommaren är han äntlig färdig lärare, efter många långa år..

Solen skiner och
det verkar vara en grym höstdag! ♥


Postat av: Sanna

Såg ut som du klippt page:) riktigt snyggt det skulle du passa i:)

2011-10-12 @ 09:11:42
URL: http://sannadalle.blogg.se/
Postat av: jannike

Jag blir sugen ibland.. Men mja, är nog inte riktigt redo ännu =) Ha.

2011-10-12 @ 12:33:16
URL: http://iingensoldat.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0