Himlen blev färglös, oföränderligt grå

En lovande dag blev iställen en väldigt oproduktiv sådan,
tvättade fram till 12 och sedan tog orken slut och huvudvärken kom.
Tråkigt väder ute, så skyller bägge ovannämnda symtom på detta.

Ska snart iväg och hämta upp sambon på jobbet och därefter svänga förbi
Mobilia vid Mantorp för att kolla in outleten. Jag behöver verkligen en ny vinterjacka.
Varje år köper jag en efter utseende, vilket resulterar i att jag fryser ändå.
Så detta år ska jag köpa en riktig tjock och varm. Michellingubbe, absolut.


Efter lite ändrade planer så blir jag hemma ikväll - och jag laddar inför en riktig myskväll
med massor av levande ljus, god mat och någon spännande film. Och något onyttigt.
Sambon ska eventuellt iväg och vara fotbollsnörd i grannkvarteret,
men kanske kan locka honom med detta istället? Man får ju ändå reda på resultatet menar jag..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0