Rastlös själ

Godmorgon,

Sitter vid köksbordet, dricken en kopp té och myser
i min knallrosa onepiece. Jag har nog mer eller mindre
bott i den de senaste dagarna (OBS. Bara hemma, där ingen ser..)

Halva November har redan gått och samtidigt som dagarna känns
så himla sega, så rusar dem förbi. Det känns lite som att jag står
still och trampar för tillfället. Typiskt mig. Varför fick jag en rastlös själ?

Fina Eddie ♥

Nu är det även en månad sedan jag började på mitt nya jobb,
och det känns bra! Börjar komma in i det och kommer nog absolut att trivas!
Men nästa arbetsplats hoppas jag har stängt på helger och framförallt storhelger,
börjar bli något trött på att jobba kring jul och nyår.. Nackdelen med detta.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0