Underbar morgonpromenad

Idag började jag dagen med en underbar morgonpromenad i rydskogen tillsammans med min fina sambo. Och det var så mysigt, fågelkvitter och rogivande skog. Jag hittade dessutom mina första liljekonvaljer för i år, favoritblomman efter tulpaner! Doftar magiskt.

Bra start på stegräknaren också, fick ju en sådan av påskharen!



Gårdagen tillbringades hos Linda, hon bjöd på lunch! Och jag fick även matlåda med mig hem, inte helt fel. Vi började även titta upp priset och liknande på späckhuggarsafarin som vi planerar att göra till hösten, åh! Jag hoppas verkligen det blir av. En sak att pricka av på "måste-göra-innan-man-dör-listan"!

Vad denna dag har att erbjuda återstår att se,
först och främt är det storstäd på schemat iallafall.





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0