Pust!

Idag tog jag årets första inlinesåk! (Nu låter det som att jag åker ofta, så är inte fallet.. Och ser väl mer eller mindre ut som bambi på hal is.. Men det är SÅ roligt!) Och jag har lovat Sara att vi ska åka inlines ut till jobbet, vid korta arbetspass såsom personalmöten. Därför behöver jag öva lite! =) Det gick bra!

Efter det blev det en promenad ner till staden för att köpa lite skydd - till ovannämnde inlinesåk! Det är en bra bit till jobbet.. Så lite förstärkning behöver man nog! Och så tog vi en liten rundvanding inne i trädsgårdsföreningen. Mys!



Nu ikväll har jag testat BodyCombat för första gången och jösses! Så roligt det var. Det var absolut inte sista gången.. Och det var länge sedan min kropp var så slut! Underbart. Men nu är det slut på ledigheten och imorgon börjar första arbetspasset av 5 i rad. Så helgen är fullspäckad! Ska dock bli roligt, har varit ledig i några dagar nu!

Dusch & Grey's!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0