En fantastisk helg

Söndag 11.03.20

En fantastisk helg börjar nå sitt slut och en ny spännande vecka väntar! Helgen har bjudit på finbesök från Finspång, av Johanna och Jocke. Våra stamgäster, ha.

Först fick jag hjälp att bygga ihop min nya maskroslampa! Jag har ju sedan tidigare en liten version av samma lampa i köket och har nu införskaffat mig en större till vardagsrummet. Jag gillar dem skarpt. Och ljuset blir grymt snyggt! Nu saknas bara en borrmaskin så vi kan få den på rätt ställe i taket också!



Sedan lagade vi ihop lite thaimat, som faktiskt blev grymt gott! Börjar tillhöra favoriträtten att laga numera. Blir bättre för var gång. Nästan  som spice 'n rice, haha.

Vi kombinerade kvällen med lite alkoholförtäring och avrundade sedan kvällen på stan, där vi hamnade på något pub längst med Linköpings gator för vidare umgänge! Avslutade till sist kvällen med lite natta-mat innan vi mer eller mindre stupade i säng. Mycket fin kväll, må jag säga! Och uppskattat sällskap!

Och imorse blev det frukost på fiket över gatan.
Fint som få. Om ekonomin fanns, skulle jag alltid äta frukost ute.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0