Cupcakes i porslin





Jag har länge hållt i dessa i affären, men varit för snål för att köpa dem. Sedan såg jag liknande hemma hos Dahlén och då kunde jag inte hålls mig längre, så idag sprang jag ner och köpte dem. Jag är mer än nöjd! De matchade bra till både mattan och duken och lyfter upp det färglada lite mera.

Jag är ju lite nybörjare på färg när det gäller heminredning, för jag har i så många år bara använt mig att svart och vitt så det tar lite tid att vänja sig. Vissa saker gör sig fortfarande bäst i färglöst, men en och annan färgklick tycker jag att jag har lyckats ganska bra med nu.

Förövrigt finns det även världens sötaste tårta i samma serie,
som jag funderar på att bli nästa inköp. Det vill säga, efter lönen..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0