Balkongkatt?



Idag har vi ingivd balkongen, jag och katterna. Jag ville se hur de reagerar, om de hoppas över räcket eller inte, typ. Dock var jag för feg för att släppa dem vind för våg, så koppel tills vidare.. Ingen gjorde några livsavgörande försök, utan är väldigt försiktiga.

Dock så tar ju nyfikenheten över ibland, så för det mesta stod dem på baktassarna, på stolarna och försökte se ut över räcket.. ha. Det är en spännande värld därutanför. Och det hade varit så himla skönt om man kunde ha dem ute, utan att "bura in" hela balkongen, för det vägrar jag.. Då får dem hellre vara inne.



Någon som har erfarenhet av katter och balkonger?


Postat av: äm.

Nu är det lag på att man måste näta in hela skiten om katterna ska få vistas på balkongen.. Roooliga!

2011-03-16 @ 16:51:16
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jasså? Lag till och med? Iofs bra, så de inte ramlar ner.. Men koppel måste ju vara godkänt utan stängsel iaf? :-)

2011-03-16 @ 21:02:42
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Jannike

Jasså? Lag till och med? Iofs bra, så de inte ramlar ner.. Men koppel måste ju vara godkänt utan stängsel iaf? :-)

2011-03-16 @ 21:04:16
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: äm.

Nej, tror inte det.. Dom kan ju hoppa ner & hängas i kopplet. Det var dom på arken som föreläste för mig förra sommaren :P

2011-03-17 @ 08:16:46
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: sussi/malmköping

Släpp absolut inte ut dom små djuren med hela kopplet utan ha det bara så långt så att det når fram till staketet på balkongen.

2011-03-17 @ 10:16:07
Postat av: Anonym

Men jag lämnar dem ju aldrig ensamma på balkongen, även om de har koppel! De får ju bara vara ute när jag själv sitter där :-) det är bara så skönt att kunna ha öppet och vädra lite, och då blir dem ju så nyfikna! Så, koppel med sällskap kan ju inte vara några problem :-)

2011-03-17 @ 17:45:16
Postat av: sussi

helt ok om någon av er alltid är med på balkongen. Katter behöver också frisk luft och lite annat att titta på. Kram

2011-03-23 @ 10:23:41

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0