Gamla Linköping och finbesök

Två lediga dagar har passerat,
och vi har haft besök av Frida och Jens.

Hur mysigt som helst med besök och vi har inte setts sedan vi bodde i Växjö, vilket är 6 månader sedan. Ett kärt återseende! Igår promenaderade vi lite bland Linköpings gator, sprang i affärer och skvallrade vid en uteservering. Sedan blev det grillning, fin film och härligt umgänge!

Idag har vi varit lite "turistiga" och besökt Gamla Linköping. Jag föll mest för den gamla skolvärlden, man ska nog vara glad att man går i skolan nu för tiden.. Grymt häftigt att se iallafall. Och vi testade att skriva med gamla pennor med bläck.





Sedan var vi och åt ytterligare lite god mat och tog en härlig promenad. Nu har de nyligen vänt hemåt Växjö igen och det får inte dröja lite lång tid till nästa gång! Ett växjöbesök måste inplaneras i sommar också - många jag saknar därnere!

Nu väntar 5 dagar jobb, hela midsommarhelgen.
mycket pengar men motivationen vill inte infinna sig.



I övrigt går mina tankar till den drabbade familjen, anhöriga, vänner och bekanta. En extra styrkekram till min älskade lillasyster ♥ Livet är så orättvist och oförutsägbart. Det finns inga ord som räcker till.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0