Sommarplaner

.
Måndag,
och ny vecka!
.
Dagarna flyter dock ihop, så känns som om det kvittar vilken dag det är. På sommaren är alla lediga dagar helgdagar! Inne i ett jobb-marathon förtillfället, men till helgen blir det lite efterlängtad ledighet. Eventuellt Kolmården och Finspång står på schemat. Fint!
.
Jag har även lyckats byta omkring mina pass i sommar lite, så de passar med mina semesterplaner! Jag får åtminstonde 1,5 veckas sammanhängande semester. Då blir det Göteborg i några dagar och vi får eventuellt lite besök. Och äntligen, för första gången på 4 somrar ska jag få besöka den omtalade malmamarken! Den avslutande greklands resan slår ju såklart allt! Åh, så härligt!
.
Men jag längtar fortfarande till min första riktiga semester..
När ska den komma? Jag får sluta säga upp mig från mina jobb :-)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0