Bullbak och besök

Igår bjöd jag ut sambon på restaurang, han valde Olympia där vi aldrig har varit tidigare. Och oj, så gott det var! Ingen av oss kunde motstå deras souvlaki, och ingen av oss är missnöjda. Mums! Det blev även lite god dricka och fint väder som tillbehör. Mycket mysig kväll och födelsedagsfirande!

Och imorgon kommer släkterna för ännu mer firande, så morgonen har gått åt till att baka bullar! Dem blir bara bättre och bättre för varje plåt. Jag är nöjd. Och i frysen ligger det Rockyroad-brownies och imorgon blir det tårtbakning. Jag älskar att baka och har redan börjat planera inför min 25årsdag.. Hi.

Jag hade ju besök hela helgen, vilken även har fortsatt nu i veckan. I Måndags kom fina Maria på besök, som jag träffar så sällan då vi har några mil emellan oss. Det var ett kärt återseende och första gången hon var i vår lägenhet! Det blev såklart en glass på Bosses och en massa catch-up. Kul!

Och tisdag till onsdag hade jag besök av Johanna, vilket alltid är lika roligt! Det blev rätt mycket stadshäng och affärsbesök. Strosade omkring bland stadens gator och tittade på folk, åkte även en sväng ut till Tornby och IKEA för en fika!

Jag tycker om besök! :-) Underbart.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0