Ullaredsfynd!


Huset på bilden är något jag varit på jakt efter länge,
och vart hittar man det? På Ullared såklart.


Världens skönaste lurv-filtar! Fick en i julklapp av mamma,
men den har katterna tagit över. Den här är MIN. Bara min.


Jag är en riktig sucker för vita kökssaker, med text på.
Dessa föll mig mycket bra i smaken.


En underbar skylt som pryder köksdörren,
välkomna in!


.. Och spislock av den romantiska stilen!
De förra var något sönderbrända, bättre lycka med dessa.

Några av sakerna som fick följa med mig hem efter utflykten till Ullared. Jag är lite besviken på inredningsavdelningen, det fanns inte lika mycket som jag hade hoppats på. Det är ju nästan för den avdelningen man åker dit! Men somsagt, några guldkorn!


Postat av: Anonym

jätte fin filt, va får man ge för en sån på ullared?

2011-07-14 @ 00:25:47

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0