Små inredningsdetaljer..

Hej,

Inne på min sista lediga dag. Behöver jag nämna att ångesten är på besök? Åh, vad det har varit skönt med lite semester! Tyvärr är det också väldigt lätt att få mersmak..

Vi har hunnit med en hel del, och framförallt
har jag hunnit med att återhämta mig! Pepp, nya tag!

Igår vaknade min kreativa sida till liv, vilket den gör nångång ibland, mer sällan än ofta. Gårdagens pysselknåp bestod i att byta ut tråkiga förpackningar i skafferiet till fina glasburkar.

Åkte iväg på en shoppingtur och hittade allt material som behövdes och resultatet blev såhär:



Jag är nöjd. Och det så mycket roligare ut! Fler glasburkar är att vänta, helt klart. Jag måste bara få lite mer lön först, haha. Dock kändes det väldigt tråkigt att sätta in dem i skafferiet sedan, eftersom de inte syns där.

Så jag hittade en annan lösning: På köksstegen!





Idag har vi dessutom haft storstäd här hemma, så nu trivs jag! Ordning och reda får mig att må bra. Det luktar gott, var sak på sin plats. Precis som det ska vara!

Nu kan jag koppla av i soffan resten av kvällen,
har redan laddat upp med ett besök på hemmakväll. MYS ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0