Sänghimmel och balkongblommor!

Tre dagars ledighet avklarade,
åtta dagars ledighet kvar att avnjuta!

Uunderbart. Och välbehövligt, som vanligt. Idag har jag och sambon varit ute på äventyr, shoppingäventyr.. Det inhandlades en sänghimmel (!!) som jag blev förtjust i. Jag är SÅ nöjd med resultatet och det är hur mysigt som helst.



Vi fick äntligen tummen ur och införskaffade oss blomlådor till balkongen - och självklart blommor att ha i. När vi ändå var i farten så köpte vi med oss en tomatplanta hem, så nu får vi se om det blir några tomater här hemma! Och plantagen sålde ut Orkideér för 49:-/st, så givetvis har jag nya sådana i mina fönster också. Vem kan motstå? Så fint!



Nu ikväll har jag varit ute och sprungit med sambon, så nu väntar en kall dusch och sedan lite grillning! Vilken dag, flera sådana tack! Effektiva men ändå förbannat sköna, liksom.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0