Roadtripp till Ullared ej pub

I början av veckan åkte jag, mamma och systerliten på en roadtrip till Ullared och Gekås! Det var överbefolkat, något utöver det vanliga. Och mamma och systerliten är inga storshoppare, så vi sprang igenom varuhuset på dryga 4 timmar.. Rekord (!)

Jag hann åtminstone hitta några fynd som fick följa med mig hem och självklart fick ju även katterna lite presenter, och sängen uppskattas nog mest!



I övrigt så blev det lite smått och gott inom heminredning, lite kläder, och det gamla vanliga såsom hårspray och liknande! Även en mysig lurv-filt till mig, då katterna tagit över min gamla. MYS!

Nästa tripp blir förhoppningsvis med ett litet mer rutinerat sällskap, haha. Även om det alltid är mysigt att umgås med la familia på utflykter.. Tack för en trevlig dag ♥



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0