På semster i Sörmland

Förra veckan var vi på lite rehabsemester i Sörmland och den lilla, lilla staden Malmköping - där min sambo har sina rötter. Tre dagars vila stod på schemat och dagarna tillbringades i det gröna och plockade smultron eller i en hammock läsandes en bok! Välbehövligt, åh ja!

Såhär bra hade vi det:



Lugnt, skönt och grönt



Jag är fortfarande lite hängig, feberfrossa och kallsvettas om natten för att sedan på dagen känns mig något skaplig. Vilket är oerhört störande - för jag är inte tillräckligt sjuk för att ligga i sängen hela dagen, samtidigt så känner jag mig inte riktigt pigg för att orka med 13 timmars arbetspass imorgon. Pust.

Sambon och jag har förövrigt påbörjat Änglagårds-marathon här idag. Ettan är färdig, och vi ska strax starta den andra filmen! Hör och häpna, så hade han aldrig sett dessa filmer tidigare. Det är ett måste! Så, sagt och gjort.

Och på tal om något helt annat så har min fina vän Anna kommit in på univeristetet här i Linköping, så till hösten flyttar hon hit! Vilket ska bli så roligt! Bekantskapskretsen är ju fortfarande något begränsad här i staden, så det är väldigt omtyckt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0