På mina lediga dagar..

Godmorgon världen,
vilken underbar dag! (=ledig dag!)

De få dagarna som man har, gäller att ta tillvara på - så hittills har jag:

I tisdagskväll, efter jobbet kom Linda och Gustaf hit och drack vin med mig, vilket var grymt trevligt! Länge sedan jag skrattade så mycket, även om vinet säkert gjorde sitt.

Framåt 03:30, när mina ögon gick i kors av trötthet,
ramlade dem hemåt. Fint!

Gårdagen börjades med brunch med Linda och en sprängande huvudvärk. Det var länge sedan! Kändes bra. Tillbringade resten av dagen i shoppingandan, på inredningsjakt! Badrummet fick sig en make-over i turkosblås tecken. Inte färdig, men nöjd.

Jag fyndade även lite på rean, alltid lika bra för plånboken.



Mot kvällskvisten igår kom äntligen sambon hem, efter att ha lämnat mig ensam i ett par, tre dagar. Mysigt att ha honom hemma igen! Vi gick ut och åt god mat och sedan avslutade med sista Harry Potter på BIO, som höll upp till mina förväntningar! Tummen upp.

Mycket fina lediga dagar, än så länge!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0