Familjemiddag på Platå!

Hej,

Igårkväll var hela familjen här (när hände det sist?) för att fira mammas födelsedag!
Något i efterskott.

Vi gick till Platå och åt en av de godaste plankstekarna någonsin! Mums! Vädret var på vår sida, det var en helt underbar måndagskväll och Linköping lever upp. Det är så mycket folk i rörelse, oavsett om det är vardag eller helg. Underbart!



På promenad i Norrköpings Folkets Park,
någongång i förra veckan..



I övrigt andas jag jobb. Sover jobb och äter jobb. Det är helt stört och jag har nog aldrig varit så här utmattad tidigare. Fritid är något som jag nästan glömt bort och jag längtar så efter både lite egentid och umgängestid! En dag i taget, så ska nog även detta gå.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0