Avnjuter en ledig dag

Hej,

En ledig dag! Underbart. Tog en grymt lång sovmorgon, en ännu längre dusch och sminkade mig för första gången på en evighet. Skönt att få känna sig någolunda fräsch! Efter en härlig frukost tog jag en sväng ner på stan.

Till min förvåning är många affärer
stängda på söndagar, under julimånad?

Trist.

Hittade dock lite smått och gott ändå! Speciellt en vit, virkad klänning som jag varit på jakt efter länge. Testat många, men har den inte suttit som en sopsäck, så har den inte funnits i min storlek eller prisklass. Nu hittade jag denna på rean, 149:- Jag gillar't!



Förutom denna så hittade jag även en bikini, en ny maskara och lite nagellack. Kändes skönt att tillfredställa shoppingtarmen lite, inte ens det hinns med nu under sommaren. Jobb, jobb och åter jobb.

Är dock 4 dagars ledig nu onsdag-lördag
och då blir det lite roadtrips! Fint.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0