Jobb och bebismys

Vilken produktiv dag det har varit, känns fint. Imorse var jag ute på min 3:e intervju sedan jag flyttade hit och även denna verkade gå vägen. Inväntar svar nästa vecka. Och imorgon ska jag gå bredvid på ställe nr. 2 för första gången, vilket ska bli spännande! =) Även sambon har sin första dag imorgon. Äntligen lite rutiner och vardag!

Och i eftermiddags fick jag en dos bebismys av sötaste Livia, Ellinor och Jonas 1,5 vecka gamla tös! Åh, så söt man får vara! Helt otroligt ♥ Och stolta brorstor M har blivit så stor, minns när han också var en liten bebis. Känns inte alls  länge sedan. Skönt med lite välbekanta ansikten här i Linköping också.



Förövrigt uppdaterar Systerliten och sällskapet med härliga bilder från Thailand både nu och då och man kan ju inte låta bli att bli galet avundsjuk. Jag hoppas verkligen att vi kan komma iväg nästa år.. Och för att få drömma lite har jag redan börjat spåna på en rutt - öar man inte får missa etc. Ha.

Nu blir det lite mys i soffan,
håll en tumme eller två för mig imorgon!


Postat av: Eve

Haha, ja det vore nått det!

Njae, jag tror jag skippar den idén faktiskt! :)

2011-01-11 @ 18:37:53
URL: http://eveeey.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0