LW:s hemstad



Undra om stadens stolthet är en inspirationskälla,
eller om inspirationen är hämtad från staden?


Snoddas hette nämligen det band om Lasse spelade i innan hans solokarriär.

Mm, Lars Kungen Winnerbäcks hemstad: Vackra Linköping. Jag vet inte hur många LWkonserter jag har sett här - men jag vet att det kommer bli ännu fler framöver :-) Förutom Linköping så har jag också sett honom i Norrköping, Finspång, Växjö och Öland och det finns ingen stad som ens kommer i närheten av känslan som infinner sig på hemmaplan! Han är fantastisk, vår fina Lasse!

Jag ser fram emot många fina konserter framöver ♥


Postat av: Gabriella

Ja tiden går på tok för fort.



Måste ju hålla med om att Linköping är en fin stad. Beror inte alls på att jag är född och bor där ;)

2011-01-14 @ 21:06:21
URL: http://alltidgabriella.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0