En fika på stan

Idag tog jag och sambon vår första fika bland Linköpings gator och torg, vilket var mycket mysigt. Jag börjar verkligen tycka om stadens upplägg mer och mer, utspridda affärer och lite gammeldags-känsla över det hela!



Förutom en mysig fika så hann jag även gå in på HM och få med mig ett par nya tight och en kavaj hem. Och jag som borde ha lite köpstopp med tanke på att jag inte kommit igång med att jobba ännu. Dock fick jag ännu en intervju på måndag, ska jag tyckte jag kunna unna mig det! :-)

Vi tänkte också passa på att inviga SF ikväll. Det finns inte jättestort utbud på filmer i min smak just nu, men vi chansar på "The Town" och ser vad den kan erbjuda!

Ha en mysig kväll.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0