Tankar såhär på kvällskvisten..



Måndag, 28 februari och jag har namnsdag tillsammans med
en drös andra töser, vid namn Maria! Brorstor fyller dessutom år, grattis!

Denna dag har inte varit någon höjdare. Har varken haft energi eller humör till att ens gå utanför lägenheten. (förutom imorse då Alice fick vaccination & vi storhandlade..) Sådana dagar är inte roliga överhuvudtaget. Däremot har jag kollat ikapp mitt nya beroende - big brother. Hujedamej, vilket folk det finns! Ska man skratta eller gråta?

Och imorgon börjar min jobbvecka! Skönt att få något att göra. Ibland känns det som att jag trampar vatten och inte kommer någonstans. Det var jobbigare att vara vikarie än vad jag mindes, vilket även känns i plånboken denna månad. Men, det är bara att bita ihop och hålla ut! Jag har ju själv satt mig i denna sits. Och jag ångrar mig inte för en sekund. Det känns bara lite tungt just nu.

Jag fortsätter att drömma om en fantastisk vår istället.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0