American Pie

Det är söndag
och jag funderar på vart helgen tog vägen?

Igår var mamma och syster på besök, vilket alltid är lika uppskattat. Först lagade vi underbart god thaimat, med kyckling, nudlar och cashewnötter. Mm, galet gott. Och till Melodifestivalen bakade vi Leilas american pie, en helt grymt god äppelpaj.

Min första paj med "lock" och jag är sjukt nöjd med att jag lyckades!
Den blev till och med ganska fin. Men framöverallt gooood.



På tal om Leila så har jag nu införskaffat mig båda hennes kokböcker och finns det några bättre? Jisses, så mycket gott det finns! Jag skulle typ kunna baka allt, jämt. Det farliga med att baka är att man då hade massa godsaker hemma. Och med min självdisciplin så äter jag till det är slut. Men till nästa helg blir det rocky road på bakschemat!


Postat av: Ann

Oooo, gottit :D

2011-03-10 @ 11:21:41
URL: http://annherminehansen.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0