Julen 2011

Äh, det är nog bara att inse att det endast
kommer några sporadiska inlägg på denna blogg.

Julen 2011 har precis passerat. Och trots arbete på självaste julafton så blev dagarna runt omkring riktigt mysiga. Helgen innan jul besökte vi svärföräldrarna för lite släktträff och julmys. Och till min stora förtjusning blev det även ett riktigt vinterland. Underbart! Tog en härlig promenad i skogen och bara njöt. Fick som vanligt även god mat och återhämtning. Och för att inte glömma de otroligt fina julklapparna - bland annat vår nya köksmedlem vid namn kitchenaid som jag är galen i.

Underbara snö i Malmköping

Dagen före dopparedagen, på självaste uppesittarkvällen kom min fina familj för lite julfirande hos oss. Vi trotsade julmaten och bjöd på plankstek! Därefter blev det bingolotto och julklappsutdelning och där fick jag bland annat min efterlängtade silverkandelaber, som kommer bli så fin i vårt framtida hus. Som vi någongång kommer köpa, haha.

Och nu närmar sig nyår med stormsteg - och jag längtar! Jag ser fram emot 2012. 2011 har varit ett spännande år - med ny stad, nya människor och nya erfarenheter. Men jag tror 2012 kommer bli ännu bättre! Och det känns grymt!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0