December, vad hände nu?


Åhå. Äntligen en ledig dag och vi är redan inne i decembermånad, vad hände där?
Och vart är min julkänsla? OCH VART ÄR SNÖN? Det känns inte riktigt okej.
Decemberhelgerna är dock redan planerade och fullspikade, så det är väl bara att följa med.

All min egergi och kraft har den senaste tiden gått till att komma in på nya arbetet.
Vilket helt klart var lättare än gjort, eftersom det inte finns så mycket riktlinjer att följa.
Nåväl, lite roligt har jag hunnit med utöver. Strosat bland lövhögar, myst med mina hårtussar,
fikat och pratat bort några timmar och firat första advent, precis som bilderna avslöjar..

Och förra helgen hade vi möhippa för vår Johanna, som i september gick och gifte sig med sin Jocke,
i smyg. Utan vår vetskap - men framförallt utan vår närvaro! Lite straffpoäng på det, men vi var givetvis
tvunga och fira! Tropikariet, kycklingdräck, laserdoom, förfest och utgång! Bilder kommer.

Nu blir det en liten shoppingrunda med Linda, innan det är dags att förbereda
veckans fredagsmys ♥ (Ja, jag har blivit en riktig Svensson.. Och jag gillar't!)



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0