Och helgen..

Godmorgon,

En helg som påbörjades som en jobbhelg,
blev en "ledig" helg.

Efter några veckors tandvärk (läs: till och från i 3,5 år) besökte jag äntligen tandläkaren i fredags. Där blev det bråttom, penicillin och första akuttiden för att ta bort min visdomstand som inte gör annat än att krångla. Så, på tisdag ska den bort med kirurgisk hjälp.

Jag är läskigt nervös. Jag hatar tandläkaren.

Igår trotsade jag dock tandvärken och orkade mig ner till Linköpings stadsfest för att se Petter och September uppträda. Båda två levererade riktigt bra, även om Petter inte riktigt är inom ramen för min musiksmak.




Och i fredags kom Johanna och Jocke hit, för lite snabbmat och fika! Efteråt svängde vi förbi Rix Fm-festivalen i ösregnet, där vi såg Jay Smith och Swingfly. Mötte Danny i bilen på väg därifrån och hörde Tove spela lite vagt. Alltid något.

Därefter mötte vi upp Johannas vän Carro för lite goda drinkar,
innan vi gav upp och återvände hemåt. Mycket trevligt!

Nu väntar en veckas semester,
det vill säga ÅTERHÄMTNING!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0