Nya utmaningar väntar

Hej,

Sista dagen på denna veckas semester! Vilket blir lite fel egentligen,
eftersom imorgon är mitt sista pass innan vikariatet tar slut.

Efter mycket om och men, valde jag att tacka nej till förlängning utan vill se mig om lite mer, så jag vet vad jag verkligen vill arbeta med. Bäst att passa på så länge man är relativt ung! Så denna vecka ska jag gå bredvid på ett nytt ställe samt på en intervju. Jag har dessutom börjat min kurs i förvaltningsrätt denna vecka!

Jag ligger inte på latsidan iallalfall.



Helgen tillbringades i Finspång, hos nära och kära. Det blev utgång med mina fina vänner i fredags, På G spelade och det var nostalgi om något. Det blev en grym kväll, som resulterade i att jag var helt utslagen i TVÅ(!) dagar. Vad hände där, liksom?

Återvände till Linköping igårkväll, där jag mötte upp Anna som äntligen flyttat hit!
Spanade in studentrummet och kände genast igen känslan: Härliga studentliv! Ha.

Dags att utföra lite ärenden på stan,
om bara min fina sambo vill komma hem.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0