Visst ja, bloggen..

Oj, vad hände här?
Har totalt glömt bort min blogg för några veckor.

Vilket i och för sig kan ses som något positivt, för det händer så mycket annat så tid till datorn prioriteras inte riktigt. Solen skiner och den lediga tiden tillbringas utomhus, dock är den lediga tiden inte speciellt stor just nu. Väldigt mycket jobb! Snart börjar sommarschemat dock, så då kanske man kan vara ledig ibland ;-)

Äntligen börjar man få lite umgänge här i staden också! Det är det värsta med en ny bostadsort, innan man lär känna några. Jag och sambon känner varandra utan och innan flera gånger om nu åtminstone! Det blir ju även lite mer besök från Finspång nu när man bor närmare, vilket uppskattas!


Ester, systerlitens vapendragare

Var med familjen till Mantorp i helgen, där M skulle tävla! Första dagen som spenderades i solen och attans vad jag brände mig, varför gör man samma misstag varje sommar? Otroligt. Nu har det dock övergått till brunt, så nu kan man börja bygga! :-)

Nu blir det John Blund.



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0