En ledig dag!

Uppdateringarna lyser med sin frånvaro,
bloggen hinns inte riktigt med men här kommer ett inlägg!

Lite förändringar har skett sedan sist, mest inom jobbfronten. Kriminalvården var inget för mig och efter min senaste tjänst så har jag lärt mig att gå på min magkänsla - så jag tackade nej, efter två veckors introduktion. Dock ser jag ljust på framtiden och i nuläget arbetar jag mer än 100%!

Och nu har jag äntligen fått tummen ur och beslutat mig för att återgå till medley, efter lite undersökningar bland olika gym. Medley känns som de har mest urval och anläggningen är mycket större än i Växjö. Igår testade jag zumba, vilket genast blev en ny favorit! (Lite skillnad mot att stå i vardagsrummet..)



Idag är jag ledig, min andra lediga dag på två veckor! Underbart skönt. Började dagen med en sväng på gymmet och nu är väl tanken att städa undan alla dammtussar och allt KATTHÅR! Pust. Jag funderar även på att ta en sväng ner till stan för att se vad  affärerna har att erbjuda just nu..



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0