Vad hände med Alice?

Minns ni den här underbara kattungen som vi tog hem precis innan sommaren? Den fluffiga sötnosen som fick vem som helst att smälta? Den söta katten som vi döpte till Alice och som blev Eddies kramkompis?



Hon är försvunnen..

Istället har vi fått ett monster! En riktig liten odåga, som är mer envis än en åsna! Hur kunde detta hända? Blommor, mina dekorationsbollar, skosnören - ingenting får vara ifred. Och hon är överallt, på bord, i sängen, i badkaret (även när jag badar..!!)



Dock är hon nog den mest fantastiska katt som jag har träffat. Så himla mysig och söker mänsklig kontakt hela tiden. Och vilken personlighet! ♥ Dock kan hon fortfarande inte jama(!) vilket är ganska skönt då vår andra katt är operasångare på heltid..

På tal om Eddie aka soffpotatis.. Han har blivit lite väl stor nu. 6,5 kg! Så det är nog dags för en liten diet för denna herre snart! Om vi bara kan få honom att röra lite på sig.. nångång.. Här har vi en katt som verkligen vet hur man njuter av livet: god mat, sömn och mys! Vad mer behöver man liksom?



Postat av: äm.

Haha, låter precis som mina katter till sättet! Fast Zäta som var den där jobbiga som var på ALLT har lugnat ner sig med åren & är nu lagom jobbig & mer myskatt :)

2010-09-25 @ 17:46:24
URL: http://nollsextjugosju.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Hihihihi! Han påminner om vår Asse som består av 8,5 kg muskler,-)Kramen

2010-10-08 @ 01:23:59
URL: http://mimspims.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0