The Hills är beroendeframkallande!



Jag har alltid undrat vad The Hills är för konstig serie, med pinsamma tystnader och konstiga dialoger.. men så visade dem ett avsnitt när jag satt och åt på ett pizzeria och jag blev lite nyfiken. Nu, några månaders marathon senare har jag precis sett det sista avsnittet..

Det blev beroendeframkallande. Lite mer för varje avsnitt och jag kommer helt klart sakna serien. Dock tappa den väldigt mycket när Lauren försvann.. Men hur som, nu är jag lite nyfiken på serien innan (Laguna Beach?) och Whitneys 'The City' - Är dem något att ha?

Och jag vill ha mer Speidi. Ha!


Postat av: Eve

HAHA! "now i'm pissed of!" oså sprang hon! så jäkla bra! :)

2010-10-24 @ 16:01:17
URL: http://eveeey.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0